×

🎉 Vi har fået ny side,læs mere om hvad det betyder for dig. 🎉

Garanti for pengene

Hos Discountprint holder vi, hvad vi lover og giver dig garanti og tryghed!

•  Leveringsgaranti - Afsendt til tiden med mindre andet er aftalt - ellers gratis 
•  Kvalitetsgaranti - Vi garanterer for kvaliteten 
•  Filcheck - Vi checker din fil, mod et gebyr på 75 kr. 

Læs mere om vores garantier nedenfor.

LEVERINGSGARANTI:

Vi afsender til tiden!

Er din tryksag ikke afsendt til tiden som aftalt?
Så refunderer vi din fragtomkostning.

Forbehold:
Leveringsgarantien gælder ikke, hvis ordren ikke er igangsat på grund af manglende information fra din side, manglende materiale levering, at du er informeret omkring forsinkelse på ordren eller lignende.
Er der fejl i printet eller din ordre skal der være reklameret inden for 14 dage, så dækker vi omkostningerne for at få det produceret om. 

Det kan være der er fejl i din fil, eller at vi mangler svar fra dig angående igangsætning af ordren. Dette gælder også ændringer i ordren fra dig, således, vi ikke kan overholde vores afsendelsdato i forhold til den oprindelige plan.
Der er som udgangspunkt altid de antal dages produktionstid fra den dato ordren igangsættes. Er der bestilt et produkt med 3 hverdages produktionstid, så afsendes ordren efter de 3 hverdage, fra den dato ordren igangsættes. 

Vi tager ansvar for at afsende din ordre til tiden, men vi kan desværre ikke påvirke leveringstidspunkterne hos transportører som Post Nord eller Danske Fragtmænd eller lignende.

Vi påtager os ansvaret for at vi har afsendt din ordre til tiden.

Hvis dine varer ankommer beskadiget, anbefaler vi, at du nægter modtagelse, så der kan søges erstatning for skaderne under transporten. Det er transportørens ansvar at erstatte eventuelle ødelagte produkter, og derfor kan Discountprint.dk ikke påtage sig dette ansvar.

Det er Post Nords, eller andre transportørers ansvar at erstatte eventuelle ødelagte produkter, og Discountprint.dk påtager sig ikke ansvaret for erstatning i tilfælde af ovenstående.

KVALITETSGARANTI:

Vi garanterer for kvaliteten!

Hvis du mod forventning ikke er tilfreds med kvaliteten:
Har du modtaget en tryksag du ikke er tilfreds med, kan du returnere den, hvis vi har lavet en trykfejl. Dog skal du sende os en mail med ordrenummer, beskrivelse af fejlen samt billeder. 
Mener vi, at det kan gøres bedre, trykker vi dit produkt om, uden beregning. Ligger fejlen eksempelvis i din printfil, er dette ikke muligt. 

Er der fejl i printet eller din ordre, skal der være reklameret inden for 14 dage, så dækker vi omkostningerne for at få det produceret om. 

Vi kan ikke tage ansvar for design, stavefejl eller filer i lav opløsning. Vi tager dog ansvar for kvaliteten, hvis du har betalt for fil-check.

Sådan gør du:
Send dit ordrenummer til kundeservice@discountprint.dk og beskriv, hvad du er utilfreds med, og send billeder med af produktet du har modtaget. Herefter gennemgår vi sagen og vender hurtigt tilbage. 

Vær opmærksom på, at fragtudgiften ikke tilbagebetales, ligesom du skal forvente at returnere tryksagen, hvis du ønsker pengene tilbage.

Fil Check:

Du kan tilvælge Fil Check hvis du ønsker, at vi tjekker din fil for dig. Vi vender tilbage til dig hvis der er noget galt, set ud fra et teknisk synspunkt. Vi spørger ind til om du vil ændre din fil, hvis vi kan se, at der mangler beskæring, skæremærker eller lignende, eller at filen er i lav opløsning.

Der er et lille gebyr pålydende 75 kr.  som vælges, når du afslutter din ordre og vil fremgå af din ordrebekræftelse.

Vi blander os ikke i dit design. Det er dig der bestemmer, hvordan din tryksag skal se ud. Vi påpeger blot, hvis der kan opstå tekniske problemer, som gør det svært at honorere din ordre. Vi kigger heller ikke efter stavefejl.