Vi har gjort det endnu nemmere og mere brugervenligt at bestille tryksager mm. hos os. I vores nye system bliver du guidet trin for trin gennem bestillingsprocessen.
Du starter med at vælge materiale, farver, format og eventuelle efterbehandlinger, så du kan konfigurere dit produkt præcis, som du ønsker det. Når du har foretaget dine valg, skal du uploade en printklar PDF. For at sikre den bedste kvalitet vil vores system automatisk tjekke din fil, skulle den ikke leve op til vores standardopsætning, får du besked om hvad der skal tilrettes, så du kan uploade en korrekt version.
Vigtig information om tidligere ordrer: Tidligere ordrer fra vores gamle system er desværre ikke blevet overført til den nye hjemmeside.
Har du brug for hjælp til at genbestille noget fra en tidligere ordre, skriv da til os på kundeservice@discountprint.dk og vi kan hjælpe dig videre.
Problemer med login? Hvis du ikke kan logge ind på den nye hjemmeside, skal du blot oprette en ny bruger. Det tager kun et øjeblik, og så er du klar til at bestille tryksager mm. med vores nye og forbedrede system!
Vi glæder os til at fortsætte med at levere kvalitetsprint til dig med en endnu bedre serviceoplevelse.